close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבחור קונסולת משחקים לילדים

מערכת שורשכח טבת, תשעז26/01/2017

בחנויות השונות תמצאו קונסולות במגוון רחב של דגמים ומותגים, מה שהופך את הבחירה למאתגרת. כדי לעזור לכם לבחור נכון עבור הילד

תגיות:

כהורים לילדים סביר להניח שהתבקשתם לא פעם לרכוש עבור הילד קונסולת משחקים, או לחלופין – אתם יודעים שהבקשה מתקרבת בצעדי ענק ואתם רוצים להגיע אליה מוכנים. כך או כך, אין ספק שהבחירה לא ממש פשוטה, ובחנויות השונות תמצאו מגוון רחב של דגמים ומותגים, מה שהופך את הבחירה למאתגרת עוד יותר. כדי לעזור לכם לבחור נכון עבור הילד, וגם עבורכם (בואו נודה, גם אנחנו נהנים לשחק) לפניכם מידע חיוני שיאפשר לכם להכיר את האפשרויות ולקנות את המתאימה ביותר.

סוני פלייסטיישן 4

אחד המוצרים הבולטים של סוני, ללא ספק, והוא מגיע היום עם מערכת חזקה של רכיבים ומעבדים, ועם תמיכה ברזולוציה גבוהה מאוד (4k). אם אתם רוצים לגרום לילדים לזוז קצת תוכלו להוסיף גם את תוסף Playstation Camera שמצלם את השחקנים בתנועה וגם מאפשר להם לנהל שיחות וידאו עם שחקנים מרוחקים יותר. זהו פתרון לא רע בכלל לילדים, למבוגרים ולגיימרים המכורים, אבל חשוב לזכור שהקונסולה לא תומכת במשחקים צרובים, מה שאומר שעלות המשחקים תהיה גבוהה למדי.

Xbox One של מיקרוסופט

קונסולה SXbox One כפי שמוצגת בקטלוג היא שיפור משמעותי של הקונסולה הקלאסית של מיקרוסופט, והוא ניכר בעיקר בחומרה החזקה ובאיכות המשחקים. הקונסולה מתחברת גם לממיר הטלוויזיה עם כבל HDMI ומתאימה לשורה ארוכה של משחקים, לצד פונקציות נוספות. כך תוכלו להשתמש במכשיר גם כדי לצפות בסרטים או לגלוש באינטרנט. דגם המשך זה מבית מיקרוסופט קומפקטי לעומת דגמי ה- Xbox One הנמכרים בחנויות.

מה חשוב לכם?

קונסולות המשחקים Xbox One ו-Sony Playstation מוכרות וחזקות מאוד בתחומן, על אף שאינן היחידות. מי שרוצה לחסוך בעלויות יכול לבחור גם ב-Nintendo Wii אבל להתאכזב מאיכות המשחקים ומכך שמדובר בקונסולה מיושנת למדי. תוכלו גם להסתפק בגרסאות הישנות של קונסולות המשחק של סוני ומיקרוסופט, על אף שהן נחותות בהשוואה לגרסאות העדכניות והחדישות. אם כן, המסקנה המתבקשת היא שכדי לבחור קונסולת משחקים שמתאימה לילדים שלכם, ובאופן פוטנציאלי גם לכם, רצוי שתדעו מה אתם צריכים באמת, מה מתאים לצרכי הילדים ואיזו איכות אתם מחפשים. אם יש משחק מסוים שאתם מחפשים או שהילדים שלכם אוהבים, גם הוא יכול להכריע. זאת משום שישנם לא מעט משחקים המוצעים באופן בלעדי לקונסולות המשחק השונות. כעת הבחירה לחלוטין בידכם.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה